woensdag 2 mei 2012

Groeten uit Nijmegen!


't Is jammer dat ik hier geen geluid kan toevoegen, maar ik kan zeggen dat ik geniet van de geluiden van de stadswandeling die Nico van Hoorn maakte in Nijmegen. Bovenstaand de bijbehorende cd-hoes kunnen jullie in ieder geval wel zien.
Hieronder de begevoegde kaart (een stadsgezicht?!), en daaronder twee kaarten die ik eerder ontving: 'Streep op muur in Nijmegen', en een print met - nu ik er zo over nadenk - misschien een raderboot uit Nijmegen?
Hartelijk dank, Nico!

Alas I cannot add sound to this blog, so the only thing I can tell is that I'm enjoying the sounds of the city walk Nico van Hoorn made in the beautiful city of Nijmegen. Above you see the cover of the cd Nico sent to me.
Below the accompanying card (a city view?!) and below this one, two cards I received previously: 'Stripe on wall in Nijmegen' and a print which - I think now - might show a paddle-steamer in Nijmegen?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten