maandag 12 augustus 2013

Watching you watching me (part 4)

Het is altijd grappig om gezichten te ontdekken in voorwerpen. En mail art is dan weer een mooi medium om deze ontdekkingen met anderen te delen (meteen ook goed voor de postbedrijven).

It's funny to discover 'faces' in objects. And mail art is a nice way to share these discoveries with other people (which is also good for the mail companies).



Ooit het gevoel gehad, op de snelweg, dat de voorgaande auto je aankeek?
JOB [5Blanks] stuurde mij deel 3 van 'Watching you, watching me', als antwoord op mijn kijkende boom (deel 2). Waarop ik bovenstaand naar hem stuur.

Did you ever have had the idea, at the highway, that the car before you was watching you? :-)
As an answer to my 'Watching you watching me #2' tree JOB [5Blanks] sent me this 'Watching', part 3 - thanks a lot, Job! To which I made this reply.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten